18 Nisan 2011 Pazartesi

İnsan Kanakları (!) Uzmanı


Eğer kaliteli başvurular çekmekse hedef, içeriğine, detayına, kalitesine en dikkat edilmesi gereken pozisyonların İnsan Kaynakları pozisyonları olduğunu düşünüyorum ben. Bugün benim gibi İKcı olan kardeşim bana aşağıdaki ilanı gösterdi, hem şaşırdım, hem üzüldüm.

Pozisyon ismine dikkat:
     İnsan Kanakları Uzmanı

Görev tanımı:
     Yeni alınacak personeli bulup, işe almak.

Gereken nitelikler:
İlaç sektörü deneyimli.
Çok iyi düzeyde ingilizce bilmek.
4 yıllık üniversite mezunu olmak.

Kelimeler yanlış yazılmış, cümlelerde anlatım bozuklukları...
Alınacak yüzlerce yetkin başvuruyu baştan kaybettirecek bir ilan olmuş. Hangi İnsan Kaynakları Uzmanı işlerin titizlikle yürütülmediğini daha ilk görüşte anladığı bir işe başvurmak ister ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder