22 Mayıs 2011 Pazar

Bir tuhaf mülakat daveti


Geçen haftalarda aldığım bir mülakat daveti:

  • Merhaba, Şerife Hanım mı?
          Evet benim.
  • Randevu talep edecektim.
          Konu neydi, nereden arıyorsunuz?
  • ... Hastanesinden arıyorum, görüşmeye çağıracaktım, bize CV göndermişsiniz.
          Yoo, ben kimseye CV göndermedim.

  • Ama CV'niz var elimizde? (CV'niz varsa görüşmeye gelmek zorundasınız gibi bir edayla)
          Bilmiyorum ben göndermedim. Hangi pozisyon için arıyorsunuz?
  • Hangi pozisyon olduğunu bilmiyorum, Neslihan O. yu tanıyormusunuz?
          Hayır, tanımıyorum.
  • O zaman hoşçakalın. ÇAT!

E ben size ne diyeyim :) Bu neydi yani şimdi???

2 yorum:

  1. ÇALIŞTĞINIZ KURUM BÜYÜK BİR İHTİMALLE HASTANE ,

    SİZİN KURUMA SADAKATİNİZİ

    VE

    KULAKLARINA GELEN DEDİKODULARI TEST ETMİŞ ,

    HEPSİ BU...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Mehmet Bey,

    Hastane değil ama evet şu anda sağlık sektöründe çalışıyorum. Bu mülakat daveti ise sağlık sektörü ile ilgisi olmayan bir danışmanlık firmasında çalışırken yapılmıştı. Adayların daha ilk aşamada firmayla ilgili kararlarını etkileyebilecek mülakat davetini İK yönünde hiç bilgisi olmayan diğer departman çalışanlarına yaptırmanın sonucu... Ben bu şekilde davet edilen iyi bir İK'cının o mülakata katılacağını pek düşünmüyorum.

    YanıtlaSil